Торік контакт-центр Пенсійного фонду України опрацював 490,8 тис. дзвінків

Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів міста Києва (20,9 %), Донецької (11,7 %), Дніпропетровської (11,7 %), Харківської (8,2 %), Запорізької (4,9 %), Одеської (4,3 %), Київської (4,0 %) областей.

 Як правило, додзвонювачі запитували про:

·   порядок проведення перерахунків пенсій;

·   порядок автоматичного призначення пенсій;

· порядок реєстрації на вебпорталі електронних послуг Фонду, користування особистим кабінетом роботодавця та застрахованої особи, у тому числі через мобільний застосунок “Пенсійний фонд”;

·   подання звітності з ЄСВ страхувальниками, отримання довідок ОК-5, ОК-7;

·   порядок оформлення пенсійного посвідчення, у тому числі питання щодо перевипуску ЕПП у зв’язку із закінченням строку дії.